2017 m. rugpjūčio 22 d., antradienis

#20 smulkmenų, kurios mane pralinksmina...

Prieš 2 metus kitame savo bloge patalpinau įrašą, kurį dar ir šiandien skaitydamas nusišypsau.

1. Kai po sunkios darbo savaitės pagaliau ateina penktadienio vakaras ir galiu atsipalaiduoti...
2. Kai žmogus, kuriam simpatizuoju, numeta man šypsnį ir pasilabina...
3. Kai galiu apkabinti mamą...
4. Kai per egzaminą papuola variantas, kuriame į visus klausimus žinau teisingus atsakymus...
5. Kai pagaliau baigiasi nuobodi paskaita...
6. Kai reikia važiuoti į paskaitas su persėdimais ir vos tik išlipęs iš vieno autobuso, pamatau, kad atvažiuoja kitas man tinkantis autobusas...
7. Kai žaisdamas su krikšto dukra, ji netikėtai nusišypso ir apkabina mane...
8. Kai perskaitau įdomią knygą ir ji pakeičia mano mąstymą...
9. Kai pagauna įkvėpimas ir aš jam pasiduodu...
10. Kai pažiūrėjęs į dangų pamatau žvaigždes...
11. Kai susapnuoju nuostabų sapną, kuriame aš skrendu...
12. Kai mano mėgstamiems ledams parduotuvėje taikoma nuolaida...
13. Kai pliaupiant lietui einu pasivaikščioti su lietsargiu...
14. Kai gatvėje sutinku seną draugą...
15. Kai prie arbatos turiu skanių sausainių...
16. Kai per radiją pradeda groti mėgstamiausia daina...
17. Kai ryte mane pažadina blynų kvapas arba rytmečio saulės šviesa...
18. Kai senelė papasakoja įdomią istoriją...
19. Kai mėgstamas aktorius(-ė) laimi kokį nors apdovanojimą...
20. Kai auginamas kaktusas pasipuošia žiedu...


Pabandysiu užrašyti 20 naujų priežasčių, kodėl galiu džiaugtis savo gyvenimu... :)

5 komentarai:

#Noriu saulės

Kiekvieną rudenį jaučiu stiprų saulės šviesos deficitą. Pradedu plaukioti melancholijos baseine. Atėjus žiemai plaukiojimas tampa nardymu. T...