2016 m. gruodžio 30 d., penktadienis

#Giminėms neįtiksi


Kai man sukako 18 m., močiutė atėjo pasakyti, kad jau laikas ženytis. Jos toks raginimas man pasirodė juokingas. Dabar man 22 m. ir tokie raginimai, atskriejantys iš giminių pusės, pradeda erzinti.






Turiu savo šeimoje tokių asmenų, kurie užduoda idiotiškus klausimus pagal tokią sistemą:

1. - Kada rasi merginą? (jei merginos dar neturiu)
2. - Kada bus vestuvės? (jei jau turiu merginą)
3. - Kada tėvai sulauks anūkų? (jei esu vedęs, bet dar neturiu vaikų)
4. - Kada vaikui padovanosi broliuką ar sesutę? (jei turiu vieną vaiką)


Moralas: giminėms neįtiksi...

2 komentarai:

  1. Šakės.. maniau, vaikinų šia tema taip smarkiai netarkuoja.. arba bent jau ne tokiame amžiuje :D manęs tai giminės šiaip netarkuoja, jau susigyveno su tuo, kad esu kažkas panašaus į baltą varną, bet va visokie pažįstami tai atsiranda.. nors daug pažįstamų yra, kurie nori tų vestuvių, nors jų antros pusės to nenori.. man susidaro įspūdis, kad žmonės iš viso nemoka gyventi vieni, tai jiems ir reikia tos antros pusės. Išeina iš tėvų namų ir davai ieškot gyvenimo partnerio.. Kažkokie nesavarankiški :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. baisiai mane "tarkuoja"...:D Bet esu baisus cinikas ir galiu giminaiciams taip atsakyti, kad jie apskritai man nieko daugiau nesakys.
      Laikau liezuvi uz dantu. :D Kiek sugebesiu tyleti - nezinau.

      Panaikinti

#Noriu saulės

Kiekvieną rudenį jaučiu stiprų saulės šviesos deficitą. Pradedu plaukioti melancholijos baseine. Atėjus žiemai plaukiojimas tampa nardymu. T...