2016 m. sausio 22 d., penktadienis

#Moteriška intuicija


Esu nustebęs dėl to, kokią stiprią intuiciją turi moterys. Nežinau kodėl, bet yra net sąvoka "moteriška intuicija". Nesu girdėjęs, kad kažkas sakytų: "Et, o mano vyriška intuicija juk man sakė, kad taip būs...". Mano mama būtent pasireiškia tokios specifinės intuicijos rūšies turėjimu. Ir kas įdomiausia - jos spėjimai, prognozės visada išsipildo. Atsimenu, kai per TV žinias pranešė, kad dingo 2 mažamečiai vaikai. Reportaže parodė tėvą ir tų vaikų motiną, kuri raudojo. Mama nutaikiusi savo žvilgsnį į ekraną pasakė: "Ot pamatysite, tai ta motina nužudė savo vaikus..." Slinko dienos, o televizija, radijas, internetiniai žinių portalai vis rašė apie tai. Po kurio laiko mamos spėjimas pasitvirtino. Alma Bružaitė-Jonaitienė pasirodė, kad yra žudikė. Ji - 2008-aisiais du savo vaikus nužudžiusi, pirmoji  Lietuvoje laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmę pelniusi moteris. Kai per tv žinias pranešė, kad ji yra sulaikyta, mama atsisuko į mane ir tėtį ir pasakė: "Kas aš jums sakiau...". Tai ne pirmas kartas.

Ji visada viską nuspėja. Kad tėtis neužbaigs per 20 m. virtuvės remonto - atspėjo. Atspėjo ji ir kas iš pažįstamųjų auksą pavogė.

Moteriška intuicija - stipri jėga.

2 komentarai:

  1. Šiaip dėl tos žmogžudystės man irgi panaši situacija buvo. tik aš taip pagalvojau, kai ji pati tuos vaikus rado. kažkaip man keistai pasirodė, kad čia visas kaimas tų vaikų ieškojo, o rado tik pati jų mama. pagalvojau, kad ji nužudė, bet nuvijau šią mintį, nes man buvo per baisu įsivaizduoti, jog tai gali būti tiesa :) o šiaip intuicija iš tikrųjų rimtas dalykas.. kartais elgiesi vienaip ar kitaip be jokių tam reikalingų priežasčių, bet žinai, kad taip bus geriau, ir tada oplia.. akurat :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip... Is to, kad ji rado pirmoji galima buvo kazka itarti. :)

      Keista, kad intuicija kartais sustipreja pries nelaimingus atsitikimus.

      Panaikinti

#Noriu saulės

Kiekvieną rudenį jaučiu stiprų saulės šviesos deficitą. Pradedu plaukioti melancholijos baseine. Atėjus žiemai plaukiojimas tampa nardymu. T...